Повідомляємо Вам, що з 01.02.23 у нас діятимуть нові правила відвідування SPA-центру з дітьми! Відтепер діти до 12 років можуть відвідати SPA-зону разом з батьками тільки до 17:00, після 17:00 — діти будуть мати змогу проводити час в дитячій кімнаті, граючись з аніматором безкоштовно (для проживаючих в готелі гостей)! Діти віком до 3 років можуть перебувати в дитячій кімнаті тільки з наглядом батьків!
До головної
Правила оплати
These Terms were updated on 19 березня 2025
stay safe
Загальні положення
- 01Правила проживання з домашніми улюбленцями
- Вага тваринки до 5 кг.
- Забороняється перебування тваринки в ресторані/спа зоні/шведська лінія у зв'язку з санітарно-епідеміологічними вимогами.
- Забороняється вигул тваринок на газонах території комплексу.
- Забороняється залишати тваринку саму в номері.
- Вартість перебування тваринки в номері становить 1000 грн/доба (у вартість входить надання мисочок та пеленок, а також прибирання номеру після виїзду паровим обладнанням). У вартість не входить компенсація у разі пошкодження майна Комплексу тваринкою.
- У разі порушення правил перебування тваринки, готель залишає за собою права виселити Гостей з тваринкою без повернення передоплати.
- 02Умови бронювання та оплати:
Рахунок на передоплату формується таким чином:
- бронювання до 4 діб - передоплата за першу добу;
- бронювання від 5 до 8 діб - передоплата за 2 перші доби;
- бронювання від 9 і більше доби - передоплата за 3 перші доби.
При поселенні Вам буде необхідний паспорт
- 03Примітка. Звертаємо Вашу увагу на правила бронювання:
- Гість може анулювати номер без штрафних санкцій протягом 3-х днів з моменту з моменту внесення передоплати, в іншому випадку кошти йому не повертаються, а розміщуються на депозиті готелю, які він зможе використовувати протягом одного року з дня його скасування за умови, якщо скасування бронювання відбувається в терміни 14 і більше днів від дати заїзду в готель.
- Скасування / ануляція вважаються дійсними в тому випадку, коли заявка надіслана на електронну пошту готелю, а не здійснена по телефону.
- Оплачені кошти можуть бути використані в якості штрафу за умови, якщо анулювання відбулося за 14 і менше днів до дати заїзду в готель.
- У загальну суму за проживання додається 28,40 грн з людини за добу - оплата туристичного збору.
- Поселення відбувається з 14:00, час виселення до 11:00.
- Раннє заселення або пізнє виселення можливе при наявності вільних номерів і оплачується додатково в розмірі 75% від вартості попередньої або наступної доби.
- У разі оплаченого бронювання і незаїзду гостя номер тримається на броні до 11:00 наступного дня після чого він анулюється без попередження, сплачена сума не повертається.
- У зимовий період у вартість проживання входить трансфер до витягів (за графіком).
- Діти до 6 років проживають безкоштовно без надання окремого місця.
- У вартість проживання входить сніданок, користування відкритим паркінгом, WI-FI і відвідування SPA-зони (крім косметологічних і масажних процедур).
- Додаткове місце - 1200 грн. / Добу (від 6 років і старше).
- У зимовий період працює тільки 1 відкритий басейн з 18:00-21:00 (біля корпусу «Фомич»).
- Оплата проводиться в гривнях.
- На момент бронювання ціна є фіксованою і не підлягає додатковим акцій та знижок.
- 04Умови повернення коштів
У випадку відмови Користувача від заброньованої послуги або зміни дати початку та/або закінчення послуги з будь-яких причин, не залежних від Готелю, зміни умов послуги за ініціативою Користувача після її оплати прирівнюється до відмови від послуги, і на користь Готелю утримується (стягується) оплачена сума в розмірі 100% від вартості невикористаного проживання.
Попереднє анулювання бронювання проводиться виключно в письмовому форматі:
- при анулюванні бронювання в терміни 14 і більше днів до дати заїзду Гостей (своєчасне анулювання) оплачені кошти не повертаються, проте гарантується їхнє використання Користувачем протягом календарного року (від дати заїзду бронювання). На депозиті фіксується тільки оплачена сума в гривні;
- при анулюванні бронювання в терміни 14 і менше днів до дати заїзду Гостей (несвоєчасне анулювання) оплачені кошти не повертаються та можуть бути використані як штраф за несвоєчасне скасування;
- повернення передоплати за замовлені послуги можливе тільки в терміни 3 дні з моменту здійснення оплати, або, якщо із вини Готелю не надана послуга проживання. Повернення передоплати проводиться в терміни до 14 днів із моменту заповнення гостем відповідної заяви.